måndag 21 oktober 2013

Piffing av lägenhet

Tillbringat helgen med att rensa och plocka bort saker i lägenheten som vi inte behöver visa på visningen eller för fotograferingen. Tyckte jag hade fått undan det mesta. Men det finns alltid saker man inte tänkt på. Fotografen var och tittade idag med Tobias. Så kvar att göra:
 1. Rensa upp i hyllan i arbetsrummet
 2. Ta bort tripptrappstolarna
 3. Ta bort sladdhärvor
 4. Fixa mer gröna växter (lätt för henne att säga. Hon behöver ju inte ta hand om dem sen....)
 5. Små stilleben på borden med ljus och krafs
 6. En säng i pojkarnas rum. Johans och den skall vara vriden åt andra hållet.
 7. Tavlorna i vardagsrummet skall innehålla annat än oss
 8. Hotellbäddning i vårat sovrum
 9. Våra fotoböcker skall plockas ner
10. Färsk frukt och grönt

Så det mesta hade jag nog redan tänkt på förutom hyllan i arbetsrummet och säng i pojkarnas rum men så här när man hör det så förstår jag ju hur de tänker. Ljus och luft...

Så jag får jobba hemifrån på torsdag så jag kan hjälpa till att flytta runt under fotograferingen. Fotografen är höggravid och vi har ju pojkarna hemma också. Hoppas att det blir bra foton och att vi får sålt lägenheten för MYCKET pengar. Eller åtminstone får sålt den...

Nu ringde E. Hon kan träffas tidigare för lunch. KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar